אני כותבת על simee כבר כמה שנים, אבל יש משהו מיוחד בלכתוב עליהן דווקא בתקופה הנוכחית. פתאום כל הדברים שמאפיינים את המותג ושהיו חשובים לנו גם לפני אוקטובר, נעשים יותר חשובים: העובדה שהמותג הוא מקומי (מקיבוץ נחשולים), העובדה שהוא עסק קטן בבעלות משפחתית-נשית. העובדה שהן עושות שימוש רק בחומרים טבעיים. העובדה שהן מתמקדות במספר קטן של מוצרים שמספקים שגרה לא מסובכת ולא מסבכת.
בשתי מילים: קארמה טובה.

תזכורת למי שפיספסה את הפרקים הקודמים: מאחורי מותג הקוסמטיקה הטבעית Simee via Nature עומדות אם ובת, פנינה ושלי גלזברג. פנינה היא רוקחת טבעית (בהשראת אביה, שהיה הרוקח הראשי בבית הלנה רובינשטיין), ושלי היא בוגרת קורס מטפלים בארומתרפיה, והמותג נקרא על שם הסבתא, סימי.

לאחרונה התווספו לנבחרת המוצרים הקבועה של simee כמה שחקנים חדשים, ולכבודם יש 20% הנחה עם הקוד shelly
אפשר להשתמש בקוד בארבעת הימים הקרובים (עד חמישי, 18/1 בחצות), על כל האתר

>>>
הסברים על החברים החדשים ותזכורת לגבי חבר ותיק:

קוסמטיקה טבעית באווירת התכרבלות

החדשים:
מיסט Re-Balannce /// מאזן, מרגיע, מוסיף לחות. יש בתרסיס הזה רוזמרין, אלוורה, לוונדר וגרניום והצבע היפיפה שלו מגיע ממיצוי אצה כחולה. שלי ממליצה להשתמש בו בבוקר לפני הסרום יום, או אפילו לערבב אותם יחד: ״שני המיסטים החדשים נוצרו כדי להשתלב עם השמני פנים, כך שאת שניהם אפשר לערבב עם השמן האהוב עלייך ולהשתמש כמוצר אחד״. עוד יתרון: הריח שלו (לא פלא, יש לנו עסק עם מטפלת בארומתרפיה).

מיסט Re-Bright /// התרסיס הוורדרד שנולד אחרי ששלי התחילה להתמודד עם פיגמנטציה (שימו לב שהוא מתאים לשימוש בערב, וביום שאחרי חשוב לא לשכוח קרם הגנה): ״זה תכשיר שממש מבהיר כתמים״, היא אומרת: ״נדרשת התמדה וסבלנות אבל אחרי שלושה שבועות כבר שמים לב להבדל. אני ממליצה לצלם ממש לפני התחלת השימוש כדי להשוות. ההמלצה שלי היא להשתמש בו בערב בשילוב עם סרום האצה האדומה״. הפורמולה היא על בסיס מי אורז ומכילה ניאצינמיד שתורם להבהרה ומפחית מצבי דלקת בעור, כך שהוא טוב גם לצלקות פוסט אקנה וגם לאקנה פעיל.

מסכת דיטוקס Re-Clean /// יש לי מערכת יחסים אמביוולנטית עם מסכות חימר, כי מצד אחד הן נותנות תחושת ניקיון שלא הרבה מסכות אחרות מצליחות לתת (לא סתם המסכה נקראת ׳דיטוקס׳), מצד שני, הן יכולות גם לייבש מאד על הדרך. המסכה הזו עשויה תמציות צמחים וחימר לבן ומכילה מיצוי אלוורה להרגעה ולחות מה שהופך אותה לעדינה ונעימה. שלי אומרת שהיא מתאימה לכל סוגי העור וההמלצה שלה היא להשתמש בה פעמיים-שלוש בשבוע.

אם אתן מתעניינות ביותר ממוצר אחד, תציצו בעמוד ה-better together, שם יש הצעות לסטים (סליחה, היום קוראים לזה באנדלים) של מוצרים שנהנים לעבוד בצוות. על חלקם יש ממילא הנחה, ועם התוספת של הקוד שלי זה יוצא ממש משתלם.

>>>
ואני לא יכולה שלא להזכיר את ידידי הותיק, מוצר החובה מבחינתי: קרם הרגליים. כבעלת נטיה לעור סדוק בכפות הרגליים, אני חייבת לו הרבה. מי שכבר התמכרה, ההנחה היא הזדמנות טובה להצטייד.

>>>
עוד משהו: לכל הזמנה מצורף שמן אתרי לוונדר: ״רצינו להאמין שאולי נצליח לעזור בתקופה מלאת סטרס כמו זו.״
את השמן אפשר לטפטף על צווארון הבגד, לפזר על הכרית לפני השינה או להרגיע חלל שלם בעזרת הדיפיוזר.

>>>
״כל מוצר שלך הוא כמו חיבוק, והשמים יודעים כמה חיבוקים צריך עכשיו.״
תגובה שראיתי בעמוד של simee באינסטגרם.

>>>
?Can you sing with all the voices of the mountain
?Can you paint with all the colors of the wind