מוצאת את הטוב בכל דבר: הקולקציה החדשה של KAV היתה אמורה לעלות על המסלול בשבוע האופנה שהתבטל. כשהעולם נעצר, דיקלה החליטה לצלם את הקולקציה על עצמה, אצלה בבית (בכיכובו של נורי המתוק. חדות האבחנה ישימו לב גם לספר ״החיים קצרים, אל תקני את הנעליים״ שמונח ליד המיטה).
צילום: סמדר ליאני | איפור ושיער: גלי קרן | ארט והום סטיילינג: עינב רייכנר

>>>
מיליון שנות ניסיון במציאת הטוב בכל דבר (התפרסם במקור בטור שלי בלאשה):

חייבים להעריך את יכולתנו, כאנושות, למצוא את הטוב בכל דבר. תנו לנו מגיפה כלל עולמית הסוגרת עשרות אלפי אנשים בבתיהם, משביתה חברות תעופה ומאיימת להחזיר את הכלכלה לימי הביניים, ואנחנו כבר נגיב ב״אוי, זה באמת נורא, אבל ראו איזו ברכה לאקלים! האוויר מעולם לא היה פריך יותר! ארונות המטבח שלי מעולם לא היו מסודרים יותר!״. אחרי הכל, יש לנו מיליוני שנות ניסיון. אנחנו כל כך טובות במציאת הצד הטוב בכל סיטואציה, עד שלעיתים אנחנו מגזימות והופכות את גישתנו הבריאה לחיים לאמונה או אפילו מגבות מחקרית את ניסיונות ההרגעה הפרטיים שלנו:

ישבת בדיוק מתחת לציפור ועתה יש לך כתם על הכתף? לשיטתנו מדובר במזל טוב
קרה לך? ששתית קפה (בזמן שעוד נהגנו לשתות קפה מחוץ לבית) בדיוק במקום שציפורים שכונתיות מזהות כשירותים ציבוריים? קרה. האם מזלך השתנה לטובה בעקבות התקרית? סביר שלא. לפחות זה יורד בניגוב קליל של מגבון ואם יש משהו שיש לכולנו בתיק בימים אלה, זה מגבונים.

יש לך רק בנות? זה כי את יפה
כאימא לבנים אני לא יכולה להרשות לעצמי להתווכח עם הטענה מבלי להיחשד באינטרסנטיות, אז כן, יש לכן רק בנות כי אתן יפיפיות, זה לא אקראי כלל וכלל. החיים הם למעשה תחרות יופי נושאת פרסים והפרס הוא צאצאים עם כרומוזום X כפול.

את לא מצליחה להירדם בלילה? את כנראה חכמה מהממוצע
זה מידע שעשוי לנחם אותך בעודך מתמודדת עם נדודי השינה באמצעות צפיה ב״לאב איז בליינד״ בנטפליקס. 

השולחן שלך מבולגן? זה מעיד על יצירתיות!
אם יש משהו שלמדנו מהסברה הזו זה ששולחן מבולגן בהחלט מעיד על יצירתיות בתחום המצאת התירוצים לאי סידור השולחן.

יורד גשם ביום החתונה שלכם? סימן שיהיו לכם הרבה ילדים
עכשיו לא רק ששמלת הכלה שלך נרטבה, האיפור נמרח והלך הפן, את אמורה להתעודד מהעתיד מרובה הילדים והלילות ללא שינה (מעיד על איי קיו גבוה!) הצפויים לך.

יש לך שיער לבן בגיל צעיר? את צפויה להתעשר בגיל צעיר
בתור מי ששערה לבנה ראשונה נצפתה על ראשה עוד בטרם יום הולדתה השישה עשר, אני יכולה לומר שבשלב הזה כדי להתעשר בגיל צעיר, אזדקק למכונת זמן (והרבה מזל, אותו – כפי הנראה – אמורות לספק לי ציפורים תועות בעלות מעי רגיז).

>>>
בין האתמול לעתיד
בין האוצר לתחתית
אומרים שיש עוד תקווה
קוראים לזה אהבה
ומחכים לבואה

בין הבלבול לאסון
תדעו שיש פתרון
קוראים לזה אהבה