4

22

6

7

5

3

קיץ 2016 | TOAST

>>>
היום אני כבר יודעת, זה מדרון חלקלק:
את מתחילה מלסרב להראות כמו תיירת, ממשיכה לנקודה בה לא אכפת לך להראות כמו תיירת, כל עוד זו התיירת הנכונה, וכבר השלמת – פחות או יותר – עם הידיעה שלא רחוק היום בו תמצאי את עצמך מטיילת עם נעליים אורתופדיות ופאוץ'.
את אפילו אומרת לעצמך דברים כמו: זה שקוראים לזה "מדרון" לא אומר שמה שמחכה לי למטה לא שווה את הגילגול במורד.

>>>
להראות כמו התיירת הנכונה, היישר מהטור שלי "מיומנה של כתבת אופנה" בלאשה:

אני מניחה שגם בנות המזל מביניכן, אלה שתמיד קר להן, כבר הבחינו שהקיץ פה, והקיץ, ידוע לכל, מזמן לחלקנו חופשות. חופשה זה דבר נהדר, אבל בכל דבר טוב יש רע, וכמו שיודעת כל מי שיצאה אי פעם לחופשה, לא מדובר באיזור נטול סכנות. הסכנה הגדולה ביותר בחופשה היא, כמובן, להראות כמו תיירת.
הניסיון מראה שכמה שלא נתאמץ, לא נצליח לדלג מעל כל המשוכות שמזמנת מלתחתה של הנופשת. אחרי הכל, לא נוותר על נעליים נוחות ואין סיכוי שנבלה ולו דקה אחת מיותרת בגיהוץ. אם כך: אין ברירה, נראה כמו תיירות, אבל כאלה שהגיעו מפריז (כן, פריז. שכן זאת יש לדעת: הדבר היחידי שיותר גרוע מלהראות תיירת ישראלית זה להראות תיירת אמריקאית. כשאתן רואות תיירת אמריקאית שנראית טוב, זה כי היא התלבשה כמו תיירת פריזאית).

מה לארוז כדי להראות כמו תיירת פריזאית:
1. מעט דברים. כשיש לך יותר מדי בחירה, יש יותר סיכוי שתמצאי את עצמך מנסה להתבטא. חופשה היא לא זמן מתאים לזה. תתבטאי בבית. עכשיו תלכי על שילובים שתמיד עובדים.
2. חולצת פסים. מתאימה להכל, לכולן ועובדת מצוין בעיקר ליד מאגרי מים.
3. מכנסיים בצבע לבן. ייראו מעולה ליד השיזוף החדש והמאופק שלך.
4. כובע קש. קווים לדמותו של כובע הקש הנכון: בעל גוון טבעי ונטול התחכמויות.
5. סניקרס שטוחים.
6. תיק קש גדול בתור תיק חוף. אפשר גם תיק קנבס. מה הוא יכיל? פרטים שלא יסגירו אותך, כמו ספר באנגלית וקרם הגנה תוצרת חוץ. תוכלי להתפשר על ספר בעברית ועל קרם מקומי, כל עוד תזכרי לא למלא את התיק בסנדוויצ'ים ופירות מארוחת הבוקר.

>>>
הצעת הגשה לא מחייבת:

8

המפתח הוא קרם הידיים הקוסמופוליטי של aesop / הפרטים בפוליבור

>>>