tamar 1

tamar 2

tamar 3

>>> מי אני: תמר איל-להב, כתבת טיפוח ואופנה בלאישה, מתפרנסת גם מתוכן, קופירייטינג, סטיילינג וקריאטיב. מאוהבת בעמי ואמא לנעמי, אוטוטו בת שלוש.

 >>> מי החולצה: חולצת פסים לא דקה מדי ולא עבה מדי (קלישאה? כן. אבל גם אני צללתי לתוכה) שנרכשה בסין. היתרון: חלקה האחורי בגוון הקפה האהוב עלי (על בסיס מים, חלש מאוד). החיסרון: החלק האחורי דורש גיהוץ. ברגע שהסברתי לה שהגיהוץ היחידי שאני עושה הוא לכרטיס האשראי ושלא תצפה ממני ליותר, התחלנו זוגיות צפופה.

 >>> איפה נפגשנו: לפני שנתיים בגוואנז'ו. עיר יצרנית מרתקת בדרום סין שהיא לונה פארק לכל מי שאופנה זורמת בדמה. שנים שלא לבשתי פסים לרוחב, כי הנחתי שהם משמינים אותי (נוט לעצמי: זה האוכל שנכנס פנימה). אחרי שרכשתי אותה הבנתי שמדובר בשיחוק עצבני ומאז כבר הוספתי עוד אי אלו חולצות מפוספסות לסטוק, בעיקר של S. WEAR.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות יחד: לטייל בעולם. ללכת לפגישות בארץ. לייצר מחשבות חיוביות. היא מסתדרת עם כל פריט כמעט, במיוחד עם מכנסיים בגוון חלודה ונעליים כסופות סגלגלות או עם ג'ינס וסניקרס בהדפס מגניב. בתמונה אני לבושת אותה עם מכנסיים נהדרים של המותג ZAP הישראלי. אגב, כשנעמי הבינה שמצטלמים היא ניגשה לתיק שלה, הוציאה ממנו את חולצת הפסים והצטרפה לחגיגה.

>>> הבחירות של תמר

tamar's stuff

01 דרכון. היהודייה הנודדת זו אני. מגיל צעיר העדפתי לחסוך כסף כדי לנסוע ולטייל בעולם. אולי אלו השורשים של הלביאה שבי, אולי זו הסקרנות הטבעית שמפעפעת ואולי זו סתם ההתמכרות לרגעי החופש שאין להם מחיר. לשמחתי הרבה בן זוגי שותף לתחושה הזו ואף קבענו לנו חוק: בערב האחרון של הטיול מחליטים על יעד חדש (בתמונה: כיסוי לדרכון של ויקטוריה'ס סיקרט. של תמר מנומר דווקא).

02 שלוש שרשראות שלא עוזבות אותי. השילוש הקדוש- השרשראות שלא עוזבות אות. שרשרת עם שני לבבות של she-ra, עליה חרוטות אותיות הנשמה (הראשונות של השם על פי הקבלה) של האנשים האהובים עלי.  שרשרת מטבע וחמסה מסבתא שלי ז"ל, המטבע מקורי מאפגניסטן, משם סבתא וסבא שלי עלו לישראל לפני 80 שנה.שרשרת לשקע הצוואר עם הכיתוב star quality שעיצבה לי לבנת קופיט מla-luna. אני מאמיהנ שבכל אחד טמון כוכב קטן.

03 + 04 הקורקטור של בובי בראון והליפסטיין של איב סן לורן. ככתבת טיפוח אני נחשפת לאין ספור מוצרים, אבל אם פותחים את התיק שלי שני אלו תמיד יהיו שם: מטשטש הכהויות תחת העיניים של בובי בראון, שעושה בהן שפטים ומצעיר אותי לפחות בחודש, והרוז' פור קוטור מספר 16 של איב סן לורן, מעין הכלאה בין ליפ גלוס לשפתון, שפשוט מוסיף צבע לחיי. תרתי משמע.

05 כרטיס ברכה. כרטיס ברכה שתלוי על לוח ההשראה שלי ונרכש בחנות קסומה בשוק האוכל של צ'לסי בניו יורק. הבטתי בו יחד עם תמי, חברה שהתגוררה שם, והיא אמרה שאני חייבת לקנות אותו  כי הוא מגדיר אותי לגמרי. הקשבתי לעצתה ואני מאוד שמחה. הוא נותן לי הרבה כוחות ברגעים קשים במיוחד.

>>>
שיר שתמר אוהבת במיוחד

צילמו באהבה: עמי להב, תמר איל-להב