01 HERSTORY
02 מהדורה מוגבלת של גריק סנדלס שעוצבו יחד עם קטיה אלפא
03 אני רואה עכשיו שוב את סקס אנד דה סיטי ולכן: הנה סקראנצ׳י (וזו גם הזדמנות להראות את לו״ז ארועי המועדון של KAV)
04 חדשות טובות לחובבות הבושם של גלוסייה (זה שההייטרס טענו שמריח כמו קניון) שמתקשות להביא אותו לארץ: הבושם הזה של so.ko בריח ממש דומה ומוצג על המדף בכל סופר פארם קרוב לביתכן
05 אחיו הגדול של הקנקן שהבאתי איתי מקופנהגן
06 כל מה שאני רוצה ללבוש עכשיו, ותזכורת למי שפספסה: בנורת׳רן סטאר יש עכשיו הנחות קיץ (עד 50%) ועליהן יש עוד 10% עם הקוד SHELLY10. עד מחר (שבת) בחצות

>>>
תקראו לזה מזוכיזם, אבל אני קוראת שוב את מילן קונדרה:
״למען הדיוק, תכונה זו לא היתה חדשה. אלא שבעבר הרגיזה אותו. כפי שקרה כאשר נכבשה ארצם בן-לילה על ידי טנקים של ארץ שכנה ענקית. הזעזוע והאימה היו גדולים עד כדי כך, שזמן רב לא היה מסוגל לחשוב על שום דבר אחר. היה זה בחודש אוגוסט ובדיוק באותם ימים הבשילו האגסים בגינתם. כבר שבוע קודם הזמינה אמא את הרוקח שיבוא לקטוף לו אגסים. אך הרוקח לא בא וגם לא ביקש סליחה. אמא לא היתה מסוגלת לסלוח לו, ואת קארל ומארקטה הוציא עניין זה מן הכלים. כולם חושבים על טנקים ואת חושבת על אגסים, הטיחו בפניה. זמן קצר לאחר מכן העתיקו את מקום המגורים ולקחו עמם את זכרון קטנוניותם.
נשאלה השאלה, האם באמת חשובים הטנקים מן האגסים? עם הזמן נוכח קארל לדעת, שהתשובה לשאלה זו אינה מובנת כל כך מאליה, כפי שהניח תמיד, והוא התחיל לרחוש אהדה בסתר לפרספקטיבה של אמא, שראתה קודם כל אגס עצום ובמרחק רב מאחוריו טנק קטן כמו פרת משה רבנו שעתידה להתרומם כל רגע ולהעלם מן האופק.
כן, הצדק עם אמא: הטנק בן-חלוף הוא, והאגס נצחי.״
(מתוך ספר הצחוק והשכחה, תרגום: רות בונדי)

>>>
I was suffering more than I let on
The tropic morning news was on

כשהסתקרנתי להבין מה זה tropic morning news מהשיר של דה נשיונל, גיליתי שזה מונח שהמציאה קארין בסר, אשתו של מאט ברנינגר, לתיאור חשיפה מיותרת ומדכאת לחדשות.
מזל שמוזיקה היא אגס נצחי.