אגף שיחזורים: אם נדמה לך שכבר קראת את הפוסט הזה בעבר, את צודקת. מדי פעם אני מגלה פוסט שנותר מאחור במהלך המעבר לאכסניה החדשה, ואם אני אצליח לשחזר אותו, הוא יעלה מחדש.
למשל הפוסט הזה, שהתחיל בכלל כטור בלאשה בינואר 2021.

>>>
נקי הוא הקלאסי החדש

מתברר שדיירות הטיקטוק אובססיביות לגבי איפור נקי, אבל כשהן אומרות איפור נקי הן לא מתכוונות למה שאני מתכוונת כשאני אומרת איפור נקי. תקראו לזה פער הדורות אבל העובדה היא שאנחנו לא חולקות שפה ולא יכולות אפילו לנהל שיחה על נושאים כמו איפור. בכל אופן: כשאני אומרת ״איפור נקי״ אני מתכוונת למוצרי איפור על בסיס חומרים טבעיים וכשבטיקטוק אומרים ״איפור נקי״ מתכוונים למראה איפור שגורם לך להראות נקיה, מבהיקה וממורקת. כמו היילי ביבר אחרי שלוש שעות איפור של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. במילים אחרות, ״איפור נקי״ של הזומריות הוא ״איפור קלאסי״ של הבומריות. להבדיל מהטרנד שהקדים אותו – מראה איפור ללא איפור, פה מדובר במראה איפור מושקע למדי שבסופו את נראית כמו הגרסה המאד עשירה של עצמך: ״זה בעצם מאד דומה למראה האיפור ללא איפור, רק שהוא מוגש על פנים מאד סימטריות עם עור נהדר.״ מאבחנים ב-The Cut. ״זה מראה שמתאים למי שיש לה אנרגיה של דמות ראשית בסדרה״. 

מה הן אבני הבסיס של המראה הנקי?
 עור לח (כלומר: לא באמת רטוב, אבל כזה שמעיד שאת ישנה מספיק, שותה מספיק, צורכת מספיק זרעי צ׳יה, נמנעת מסטרס ולא מקבלת טלפונים מהבנק), שיער מבהיק של מי שעדיין מייצרת קולגן בעצמה ולחיים אדמדמות כאילו זה עתה קיבלת מחמאה.
מקורות ההשראה של הטרנד הן היילי ביבר (כמובן), אבל גם שיב רוי בעונה השלישית של סדרת המופת ״יורשים״, שם מראה האיפור והשיער מגובים גם במלתחה ״נקיה״. כלומר: מאד קלאסית.

אגב מלתחתה של שיב רוי (ע״ע חליפות בגוון בז׳ וגולפים אפורים מקשמיר), המראה הנקי לא מסתפק בלהישאר מראה איפור והוא מתפרש לשאר תחומי החיים, רשימת הדברים שתצטרכי ללבוש ולעשות אם תרצי לאמץ את רוח הדברים:
– ללבוש בגדים מונוכרומטיים.
– להתאבזר בתכשיטי זהב מינימליסטיים.
– להסתתר מאחורי משקפי שמש שחורים גדולים.
– להקפיד על שיער נקי, מלא תנועה ומבריק, או אסוף לקוקו נמוך או פקעת מושקעת (להבדיל מגולגול שכוחו במוזנחותו).
– להחזיק שייק פירות או בקבוק מים (רב פעמי) ביד.

מה לא תצטרכי לעשות? לא תצטרכי להיות באמת נקיה. הטרנד מתמקד במראה נקי, ולא בניקיון כערך (ולכן הוא לא מתנגש בטרנד הסלבס שהודיעו השנה שהם לא מתקלחים או שהם לא מקפידים לרחוץ את ילדיהם). הניקיון היחיד שתצטרכי להקפיד עליו הוא ניקיון הפנים בסוף היום. המראה הנקי לא יעובד עם שאריות איפור מאתמול.

תוצר לוואי של הטרנד:
 המילה ״נקי״ הפכה למחמאה. מעתה את יכולה לגוון את המחמאות שאת מספקת לחברותייך: הן כבר לא רק יפות או נראות ממש טוב היום, הן ״וואו, את נראית ממש נקיה״, וכנראה שאחרי שנתיים של מגיפה מדובר בהישג לא מובן מאליו.

>>>
ערכת שיב רוי למתחילות:

לא תאמינו אבל הצלחתי לאתר את הלינקים במעמקי התיקייה הרלוונטית בפינטרסט, אבל מכיון שעברו 3 שנים, רובם כבר לא קיימים.
ובכל מקרה, ערכת שיב רוי תכלול:
גולפים / שרשרת זהב עם תליון, רצוי כזו שעוברת כבר הרבה זמן במשפחה / ז׳קט מחויט / קפה בספל שנראה כמעט תאגידי / סודה / שעון יד

>>>
בראיון עם מישל מטלנד, מעצבת התלבושות של ״יורשים״, היא סיפרה שהטעם של שיב רוי בתכשיטים מגיע מאמא שלה, אירופאית עם טעם רגוע. את התכשיטים של שיב מטלנד ליקטה בחנויות של תכשיטי וינטג׳ ואת חלקם שלפה מקופסת התכשיטים הפרטית שלה.

>>>
בונוס שלא הופיע בגרסת המקור: גרסת שיב רוי היהודיה jewishshivroy#

זה בדיוק אותו הדבר: גולף + שרשרת, רק שבמקום כל שרשרת, שרשרת עם מגן דויד:
01 bymorano
02 she-ra
03 עדי ושי לחובר
04 theydream

>>>
אין לי דרך לשחזר איזה שיר ליווה את הפוסט המקורי, אבל הנה שיר יפה על אהבה מ-2021.

I heard they found a herd of whales
Somewhere off the coast of India
And they were singing songs
No one's heard before
The songs were keeping them together
Knowing where each other was
In the darkness of the deep blue sea
Now tell me that's not love