3

4

2

1

bassike resort 2014

>>>
מתוך הטור החדש שלי בזמנים מודרניים, וידויים מתא המדידה:

כל אחת מאיתנו מאמצת לעצמה עם השנים אג'נדת התלבשות: יש מי שמחפשת את הבגדים שידגישו או יטשטשו, יש מי שאופנה בשבילה היא משחק ויש מי שכמוני, מתאימה את הבגדים לחרדות שלה. המתבונן מהצד עלול לסבור בטעות שאני אוהבת בגדים נוחים כי יש לי בעיית ויסות חושי או סתם כי אני מהבחורות הרוחניות האלה שאוהבות שנוח להן.
זו טעות סבירה, את לא יכולה באמת לצפות מאנשים שיבינו שאת לובשת בגדים נוחים כי יש לך טראומות של דור שלישי. כמו הקשישות הפולניות שמקפידות על תחתונים תואמי חזייה למקרה שייקלעו בטעות לתאונת דרכים וייאלצו לחשוף את בגדיהן התחתונים בפני צוות האמבולנס, כך אני בוחרת מדי בוקר נעליים שיתאימו לצעידה ארוכה למקרה שאקלע לאפוקליפסה עוד לפני ארוחת הצהריים.
לשמחתי, מגמות אופנת הנעליים לקיץ הקרוב כאילו נוצרו בשביל נשים כמותי: בצעד כמעט בלתי נתפס השתלטו נעלי הבריאות על המסלולים והפכו את נעלי הבירקנשטוק מדגם אריזונה לפריט שיהפוך בסופו של דבר לדימוי המזוהה ביותר עם קיץ 2014. הנה לכן טרנד שאני יודעת כבר עכשיו שארוץ לשתף איתו פעולה בהוקרת תודה. חברותיי חובבות הסטילטו מתבוננות על התמונות המגיעות מבירות אירופה בתיעוב וסלידה, להן יש גבולות אופנתיים ולא תתפסו אותן מתות (מתות!) בתוך נעליים שכל מה שהן עושות בשבילך זה לאפשר לך ללכת מרחקים ארוכים ולא לשבור לך את הגב. מבחינתן נוחות היא אובר רייטד. הן, יצורים תמימים שכמותן, דורשות מהנעליים שלהן שיאריכו להן את הרגליים ויעצבו להן את האגן. אני מסתכלת על נעליהן מחודדות העקב וחושבת לעצמי: זה אולי יפה מאוד, אבל נראה מי תצחק אחרונה אם במקרה ניקלע לאפוקליפסה עוד לפני ארוחת הצהריים.

>>>
I got it bad, you don't know how bad I got it
You got it easy, you don't know when you've got it good