4

1

3

< מסורת חדשה: החברות שלי וחולצת הפסים האהובה עליהן >

>>> מי אני: הילה אוחיון, כתבת אופנה בהארץ ובעלת הבלוג www.stylissima.co.il.
>>> מי החולצה: חולצת פסים לגבר של יוסי קצב למותג sketch.
>>> איפה נפגשנו: לפני שנתיים נתקלתי בה בפרזנטציה לעיתונאים והתאהבתי ממבט ראשון. חולצות פסים זה עניין מאוד טריקי, במיוחד כשיש לך יותר מחמש כאלה בארון ואף אחת מהן לא מושלמת בעינייך. הפסים צריכים להיות בעובי מסויים, הגזרה צריכה להיות מאוד מדויקת, הבד צריך להיות נעים ויש עוד אלף ואחת סיבות שהופכות חולצת פסים ללא מושלמת. כשראיתי אותה זיהיתי שהיא מהחולצות האלה שייראו עוד יותר טוב אחרי מאה כביסות, שאני יכולה ללבוש אותה לכל מקום ובכל יום, וגם לישון איתה. אני חושבת שעד כה היא נלבשה לפחות 150 פעם, ביום או בלילה, או בשניהם. העובדה שהיא נועדה במקור לגבר גורמת לה להיות אהובה עלי עוד יותר, בגלל החיבה הגדולה שלי לבגדי גברים ובכלל לבגדים גדולים, שלא נצמדים לגוף ושקל לי לשכוח שאני בתוכם.
>>> מה אנחנו אוהבות לעשות יחד: החולצה הזאת היא מסוג הפריטים שאני קוראת להם פריטים מחזוריים – היא נמצאת בכל מכונת כביסה לבנה שאני עושה, נתלית על כל מתקן ייבוש, נכנסת מקופלת לארון ויוצאת ממנו לפחות פעם בשבוע. אין סיכוי שאטוס בלעדיה לחו"ל, והיא הפתרון שלי בכל בוקר כשאני קמה, שוב ממהרת, ולא מצליחה לחשוב על מה ללבוש היום. היא באמת חברה טובה.

>>> הבחירות של הילה:
hilla's stuff2

01 נר בריח Santal של דיפטיק.
02 ליפסטיק של שאנל. רק בשנה האחרונה הפנמתי שליפגלוס היה הדבר הנכון בשבילי רק עד גיל 30. בלי ליפסטיק אני מרגישה כאילו אין לי תווי פנים, כאילו מישהו מחק לי משהו. אולי זה הגיל ואולי זו שטות אחרת. בכל מקרה, הגוונים של הליפסטיקים של שאנל מושלמים לי, אחד-אחד.
03 שמן גוף. יש לי עור מאוד עדין ויבש, וקרם גוף בדרך כלל לא מספיק. אני אוהבת במיוחד את השמן של ניוטרוג'ינה, וגם את זה של דארפן.
04 נעלי בלרינה שטוחות. לפעמים אני מעזה לחשוב שהמציאו את הנעליים של רפטו רק בשבילי.
05 מחברת שחורה עם שורות של מולסקין ואייפון. מדובר בשתי קלישאות רציניות, אבל השורות והנייר של מולסקין הם המועדפים עלי, ובלי האייפון כאילו חסר לי איבר בגוף.

>>>
שיר שהילה וחולצת הפסים שלה אוהבות במיוחד

http://www.youtube.com/watch?v=-19pHLLs1Bs