החורף של plan b | צילום: אור רוזנברג

בדרך לארון שמאפשר לך להתלבש בעיניים עצומות (שאיפה שכתבתי עליה בעבר) נמצאים בגדי היום יום האיכותיים. המותג הישראלי plan b הוקם בדיוק למטרה הזו: ״המותג שלנו עוזר לנשים להתלבש נכון יותר ביום יום ומציע להן חלופה טובה, מעוצבת ואיכותית יותר לבגדי הבייסיק הנמכרים כיום״.
plan b כבר כיכבו פה לא פעם מאז הקמתם (לפני כשנה) אבל אזכיר שוב שמדובר במותג סמארט בייסיק מבית רונן חן, אם כי ״בייסיק״ היא מילה קטנה שמנסה לתאר מותג שבחר להתמקד בכל מה שאת צריכה בארון ושלקח על עצמו לאפשר לך להתלבש יפה בלי לחשוב על זה יותר מדי.
ולהתלבש יפה בלי לחשוב על זה יותר מדי זה כל מה שאפשר לבקש בתקופה שנקלענו אליה.

זה פוסט מסוג שיתוף פעולה (הראשון שלי מאז השבעה באוקטובר!) מה שאומר שחוץ מלראות תמונות של בגדים יפים ולקרוא אותי מתפייטת על ארונות שעובדים בשבילך, יש גם הנחה ומתנה:

ההנחה – עד מוצאי שבת (ה-2/12) בחצות יהיו 20% הנחה למי שתשכיל להשתמש בקוד SHELLY.
המתנה – מי שקנתה והשתמשה בקוד מוזמנת לשלוח מייל ל-info@planb-fashion.com, לציין בו שם, טלפון ומספר הזמנה ולכתוב כמה מילים על הבגד שהכי עובד בשבילה בתקופה הזו. מי שתכתוב את המייל הכי חמוד תקבל את ה-GIVEAWAY ובו שבעה (!!!) פריטים שבחרתי בעצמי.
עוד משהו: הבגדים מגיעים במידות xs-3xl ו-34-46. אני לובשת את ה-46 במכנסיים, את ה-3xl בטי שירטים וכל מידה בין ה-L וצפונה בסוודרים וסווטשירטים. המחירים מראש ממש טובים והמשלוחים וההחזרות חינם (יש גם חנות בדיזנגוף 91 לטובת מי שרוצה למדוד).

>>>
הבגדים שמככבים ב-GIVEAWAY. אפשר לראות בזה קניינות פרטית:
(כן, מישהי אחת תקבל את כל אלה. אני מקווה שיש לה מקום בארון)

אין פה חולצות פסים או חולצת כפתורים לבנה כי נראה לי שבטח כבר יש לכן. באוסף הקטן הזה יש בגדים שלא צריכים תקופת הסתגלות לארון ושאפשר להתחיל לחרוש עליהם:

01 סוודר אפור בהיר. גוון שגורם לו להראות כאילו המקום הנכון ללבוש אותו הוא מול האח בחופשת סקי, ע״ע Quiet Luxury. אפשר ללבוש מעל טי שירט לבנה, מעל חולצת כפתורים לבנה, מעל גולף דקיק, מעל חולצת פסים (לא לשכוח לתת לשרוול של החולצה להציץ קצת מהסוודר).
02 חולצת כפתורים שחורה נשפכת. כל היתרונות של חולצת כפתורים, אבל בבד רך ומנחם שלא בא אלייך בדרישות גיהוץ או יציבה.
03 גולף בצבע קפה. מכניס ווייב גווינת׳ פלטרו לכל סיטואציה (יש גם בשחור).
04 ז׳קט שחורכל ארון צריך ז׳קט שחור.
05 + 06 טרנינג. קפוצ׳ון ומכנסיים בצבע שנראה לבוש גם אם כל מה שאת עושה איתו זה לרבוץ על הספה מול הטלוויזיה. הגזרה של הקפוצ׳ון היא מהסוג שנראה טוב גם עם ג׳ינס.
07 הג׳ינס שהמלצתי עליו גם באביבכל הג׳ינסים של המותג הזה קלאסיים וטובים את הדגם הזה אני אוהבת במיוחד (בגלל השליץ למטה).

קיצור דרך לעמוד ובו רשימת הבחירות המורחבת שלי (כולל המעיל החדש).

>>>
להתלבש בעיניים עצומות
לפני כמה שנים נתקלתי בבלוגרית שתיעדה שבוע שלם במהלכו בנה בן השלוש בחר לה את הבגדים. הסטייליסט הצעיר בעולם בחר לאימו שילובים כמו חולצת מיקי מאוס עם מכנסיים מנוקדים ושמלה פרחונית עם גרביים בהדפס פרחוני אחר.
הפרויקט המדובר הכניס אותי להתקף חרדה קל עד שנזכרתי ש: 1. כבר אין לי ילדים בני שלוש. 2. הארון שלי ממילא מחוסן מפני בחירות של ילדים בני שלוש. 
כשאת מקפידה לתחזק ארון שמכיל ברובו פריטי בייסיק מינימליסטיים, את יכולה לאפשר לבני שלוש לבחור לך את הבגדים ואת יכולה להתלבש בעיניים עצומות.

>>>
עוד לא חזרתי לשמוע את המוזיקה שאני אוהבת/אהבתי. כאילו אני לא יכולה להקשיב למילים שלא קשורות למה שקורה עכשיו. למרבה המזל, רוב השירים הישראליים, לא משנה מתי נכתבו, קשורים איכשהו למה שקורה עכשיו:

בנקודה שבה הכול ממשיך יש קושי,
תמיד האמנתי שבאמת יהיה רק טוב,
ולפעמים כשהופיע רגע אושר,
ניסיתי רק לשמור שלא יעלם בסוף.